امیرعباس گل پسرم متولد3 تیر1380 و کوثرامیرعباس گل پسرم متولد3 تیر1380 و کوثر، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

زیباترین گل پسر و گل بسر دنیا

شب سوم شب حضرت رقیه س

1391/9/18 12:00
نویسنده : مامان فاطمه
412 بازدید
اشتراک گذاری




جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

شب دوم محرم بچه های هیات به همسرم خبر دادند که فردا شب که شب حضرت رقیه است بابا داود و کوثر 3 ساله باید دم در هیات بایستند و به عزاداران خوش آمد گویی بگویند و بابا جان با کمال میل قبول کردند . لبخند

شب سوم با وجودی که بابایی کمی کسالت داشت ولی همه  آماده شدیم و رفتیم هیات و کوثر هم لباس سبز پوشیدبود و چفیه به سر و عروسکش هم تویی دستهاش امازیاد پیش بابایی نماند و زودی آمد پیش من چون مدتیه وابستگیش به من زیاد شده ولی همین که شب رقیه س اسم دخترم و بابایی ثبت شد خوشحالم چرا که توفیق می خواهد و ان شاالله امام حسین ع و اولاد و برادرش عباس ع در حق بچه هام و خانواده ام دعا کنند و هر چه خوبی در این دنیا از اول تا الان رقم خورده برای بندگان خوب خدابرایمان رقم بزنند.

در سن سه سالگی ز جان سیر شدم

از پای پر از آبله دلگیر شدم

از بسکه مزاحمت فراهم کردم

شرمنده ام عمه دست و پا گیر شدم

گفتی که پدر مسافرت رفته و من

صد بار دگر دوباره پیگیر شدم

من بی تو چگونه از زمین برخیزم

باید کمکم کنی ٬ زمین گیر شدم

یک موی سیاه بین گیسویم نیست

سنی نگذشته از من و پیر شدم

از نَسل علی بودنِ من باعث شد

در طیِ سفر بسته به زنجیر شدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)