امیرعباس گل پسرم متولد3 تیر1380 و کوثرامیرعباس گل پسرم متولد3 تیر1380 و کوثر، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

زیباترین گل پسر و گل بسر دنیا

احساس های مادرانه

1391/9/20 13:01
نویسنده : مامان فاطمه
656 بازدید
اشتراک گذاری

 


دخترم، عزیزترینم

خنده کن کودک نازنین من،از تو جانم به تن است،جايت آغوش من است....  دوستت می دارم کودک من

دخترم دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارمقلب

خداجونم ممنونتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتمبغل

 

 

پسرم، عزیزترینم

این روزها احساس کردم که چقدر بزرگتر شده‌ای.

این روزها به داشتن پسر دلبندی چون تو بیشتر از پیش به خود بالیدم.

این روزها بابرخوردهای مردانه‌ی زیبایت مرا وادار کردی که بیش از پیش خدایم را بخاطر وجود نازنینت شکر کنم.

پسرم دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارمقلب

خداجونم ممنونتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتمبغل

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

animated kissing smiley for orkut, myspace, facebook

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

د خ م ل ی شکلک.. (✿◠‿◠)
8 آذر 91 3:25
بوس بوس
مامان آریا
8 آذر 91 7:41
سلام مرسی که به وب ما سر زدین ماشما رو لینک کردیم
بابای مهرسا
8 آذر 91 14:55
سلام ممنون از حضورتون
بابای مهرسا
8 آذر 91 14:57
هزار ماشالله به این دو تا عزیز دل ایشالله همیشه شاد باشن لبتون خندون
بابای مهرسا
8 آذر 91 15:00
با اجازتون لینکتون کردم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
9 آذر 91 13:39
واقعا باید خدا رو برای داشتن چنین فرزندان نازی شکر کرد.
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
9 آذر 91 15:31
هزار هزار ماشاا... به این دو گل همیشه بهار مامانی حرفات خییییلی به دلم نشست احساسمون مشترکه و از خدا روزی هزار بار ممنونیم زنده باشن انشاا...
بابای مهرسا
9 آذر 91 21:01
ممنون
نازی
10 آذر 91 13:10
فاطمه جان من شما رو لینک کردم